Kaffe igen..

Steg 2..petandet, det var då f-n så mycket värre!!!
Börjar man peta på ett ställe man slarvat lite med, så hittar man ett till ställe att peta på och ett till och ett till och....
Nu är iaf petandet över, jag fullkomligt skiter i att peta och fin putsa något mer!
Får se vad maken säger, som straxt är på ingång....
Han ska spackla idag sa han=)))..
Ryggen värker, skallen ännu mer, jag har en så faslig huvudvärk idag, så tror snart skallen går mitt i tu=/.
Benen känns som kokt spagetti, med en molande värk=(.

Nog klagat, mer kaffe och en jäkla massa vatten och en välförtjänt paus!



Återkommer.....


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej gumman!

Skickar med en länk med vilka små knep jag använt för att gå ned i vikt. Det och ett jävlar anamma så går man ned. Till en början åt jag vad jag vill men tog min medicin enligt ordinerat. Efter 4 veckor tog jag bort mjöl och mjölk produkter. Då började verkligen att hända grejer. Så ett tips är att ta bort det på en gång. Tar man bort dom, äter viktminskningstabletterna så behöver man inte röra sig avsevärt mycket för att gå ned i vikt. Men efter 5 kilo stannad ejag helt och insåg att det var dags för motion för att få bort det sista besvärliga. Jag gick 8,3 kilometer varje morgon och ibland även kväll i en vecka och gick ned 3 kilo på den veckan.



Nu ska det tilläggas att jag går ned i vikt rätt lätt. Andra kan behöva ännu bättre självdisiplin och rör sig ännu mera. Svårt att veta.



Här är länken:

http://prinsipesans.blogg.se/2008/september/hur-jag-har-gatt-ned-i-vikt.html



Läs under kategorin -10.

2008-10-18 @ 12:28:33
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0