Kalas, tårta mm.

Jaha så var det åter igen kväll, mörkt och tråkigt=(, längtar redan efter ljuset fast det dröjer till vår och sommartider igen!

TAKET är målat! "Tack kära make du är bäst"
Skolan är städad och tipp topp till nästa vecka=). "skönt "

Kalas med tårta blev det hos kära Å "jättegott" Grattis igen!
Å fick 9 paket av oss hahaha...
Hon råkar vara galet förtjust i lila och då jag är i affärer och så, så tänker jag oftast att det där skulle Å gilla och det där...bara för att det är lila!
Så detta fick hon "med massor av tejp"=): (Hon fick upp det ändå..hmf)

1 lila pläd
2 lila smörknivar
2 lila grytlappar
1 lila ljus
1 lila mobilsmycke
1 lila rakhyvel
1 lila penna
10 lila hårsnoddar
1 lila braständare

Och allt inslaget i lila papper, såklart=)

Datorn vår, fick fnatt ett tag, påpekade den hade stött på virus "hua", det vill man inte ha..men tur maken är teknisk, han satt här en stund..och snipp snapp så var det fixat=) "tack"

Inget mer sovrumsfix denna dag. Imorgon ska jag hinna slipa lite, samt ta in trädgårdsmöblerna, det påstås ju att det ska komma SNÖ i veckan=(, burr! Ge mig värme!

Imorgon bitti behöver man inte rusa iväg till bussen=) Skönt! Lov vecka=)

Känns rart i huset just nu=) Barnen S och R spelar ett spel "sötisar", maken har satt sig en stund framför tv:n, och katterna båda ligger och vilar i soffan=). Själv ska jag ta en liten bloggrunda...sen blir det soffan för mig med!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill oxå vara ledig =(

2008-10-26 @ 19:46:47
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0