Room service...

Igår var jag iväg på mässan i Älvsjö.
Massor med saker och prylar att se och njuta av=).
Pooler av olika modeller lockade mig=)))...men dyrt=/.
Vi gick runt där till stängning 18.00 pust o stön och ont i fötterna!

Intressantast var nog ändå Room service killarna Jonny o Mattias=).
Autografer fick barnen och sonen S blev även fotad ihop med dom, kul=).
Foto kommer, jag har ännu inte installerat denna mobil till datorn.

Trötta kom vi hem straxt efter 20 snåret!

Nu håller iaf maken o jag på och tömmer våra garderober, ve o förbannelse, här slängs nu mycket!
Och alla kläderna...hm hm..dom får bo i sonen D´s rum sålänge, fy sjutton för sånt här, rörigt ÖVERALLT och skitigt!
Blir nog bra då allt är klart någongång framöver......


Nu tillbaka till kläder och bråten....Bye...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Room service missade jag =(

2008-10-13 @ 11:45:46
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0