Så var det Måndag igen..

F-n så helgerna sveper förbi!
Ändå tycker jag att jag hinner fixa och uträtta rätt mycket, men inte allt då!
Barnen var här, trevligt=). God mat och trevligt sällskap slår väl aldrig fel, och i Lördags var det dotter S som fixade maten, jättegott=). Då blev det kotlett, pommes och 2 olika såser och sallad såklart=). Mums!
Maken var iväg med arbetskoleger och hade trevligt på sitt!

I helgen började jag även riva sovrummet, som faktiskt gick hur bra som helst=). Tapeterna släppte galant! (Tack)
Så nu är det bara 1,5 vägg kvar...sen ska det spacklas! Och det överlåter jag till kära maken=) (snäll jag)
Vi var även iväg till Ikea, där vi köpte byrån som fattades sist vi var dit, så nu har vi allt i möbelväg!

Maken skulle inskaffa spackel idag, och sen måste vi kolla vilken fondvägg vi ska ha, jag har sett 3 st jag kan tänka mig=).Åh vårat sovrum kommer bli kanon=).

Helgen gick fort, jag är trött efter att ha suttit uppe liiite förlänge...men men, sova kan man göra vid ett annat tillfälle va!

Och till mina kära barn..speciellt S, söt, rar, omtänktsam, ett hjärta av guld, generös, vacker, snäll,  är några ord som stämmer in på dig, det löser sig ( du vet vad jag menar) du/ni är bäst, glöm inte det! Ni är så rara allihop. Tyvärr händer det saker i livet som sårar och smärtar, men detta reder sig, på något vis. Älskar er alla! Puss!

Idag ska dotter S även göra en till tatuering "spännande" och idag får hon även sina glasögon=).

Nä nu ska jag ta en fika och sen väntar tvätt och sånt där vanligt=/.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vi ska tillbaka till veterinären på onsdag och ta mera prover!

2008-10-06 @ 16:16:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu har jag lagt ut bilder på mina nya glasögon + tatueringarna :)



Mamii är bäst :)

2008-10-06 @ 18:50:41
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0