Söndag igen...

Igår försvann dagen skapligt fort ojoj!
Vi var iväg och handlade mat, kläder och tapeter=).
Nu står maken och målar taket hmhm... det skulle ju jag göra?!
Jaja han har bråttom nu han, vill få det klart, jag fattar ingenting haha..bråttom har då inte jag=).
Blev en fondvägg i vitt/svart som nog blir bra!
Sonen var hos en kompis igår då vi handlade, ibland är det ganska skönt att slippa ha barnen med, men vi inskaffade ju även kläder till honom och det blev svårt då man var tveksam på strl! Men allt kunde han ha...skönt..inget byte då!

Då vi på hemvägen hämtade sonen, blev vi inbjudna på fika och en husesyn, trevligt=). Sedan bestämdes även träff en helg framöver, kul, riktigt trevliga människor!

Idag blir det skolan för mig, ska ju städa rent där så allt är klart när lovet är över. Och på em åker vi över till Å o N för att gratta henne! Grattis hjärtat=)! Paketen ligger här och väntar på att öppnas=).

Nu ropar maken att vi ska åka...ut till skolan bär det av...

Bye bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0