Korta och snabba....

Ja korta och snabba inlägg kommer jag köra med just nu, jag tycker inte mig alls hinna att slå mig ner här, eftersom jag inte är hemma om dagarna och sen väl hemma så har jag ju faktiskt en familj och massor av annat att hinna med, så det blir kort och gott bara!
Hösten är sannorligen här, kallt och ruggigt=0...OCH jag/ vi har slagit på värmen, inte bra för huset att vara kallt ju och värmepumpen står på skyddande 18 grader om ifall att....Det blir knakningar rejält i huset då värmen inte är på så snälla som vi är åkte den då på...

Händer inte speciellt mycket här i hålan....hmhmhmhmhm...

Känner att jag inte ens har något att berätta så....

Saknar mina större barn: Hör ni det???!!! Kommer ni sötisar ut hit i helgen? " Tror det jag"

Nu till en stunds vila "yoga" och sen senare efter dagis en rask promenad!

Sköt om er där ute...

Kram!

Kommentarer
Postat av: Åza

Hoppas du kom till ro när du kom hem från jobbet nr1. Ta det lungt nu så kanske jag ringer dig senare. Kram jag.

2008-09-16 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0