Veckan lider mot sitt slut=)

Äntligen Torsdag!
Ännu en dag närmare Fredag, ja och såklart Lördag!!!

Dotter R var hemma från skolan idag, ont i halsen och allmänt hängig! "Stackare"
Så det blev att "jogga" till macken innan avfärd till skolan, införskaffade där: 2 glassar, halstabletter o en tjejtidning, så var dagen räddad för henne.

Magnus sida blir jag f-n inte klok på, jag lyckas inte få upp den lilla j-la kommentarsrutan, väl uppe så finns inga vert. ord! Hur f-n ska jag kunna få iväg den då???!!! Svordomarna har haglat!¨^>#//"^^>^>
Ska ta o göra ett nytt försök...snart=///.

Sol o varmt, som sommar denna dag, och då ska man vara ute...eller?!
Satt iaf 10 min då jag väntade på bussen, annars har dagen flytit på i all hast inne!

Kaffe har jag vid min sida, Classic med mjölk utan socker! Smakar skit faktiskt! Vänjer mig kanske nångång framöver...kanske!

Ha det bäst....Nu tillbaks till Magnus......

Kram!

Kommentarer
Postat av: ana

Ha en kul och kväll i Stockholm,den kommer att gå alldeles för fort så njut av varenda minut på Cirkus.Ana

2008-09-26 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0