Ajdå, dålig uppdatering nu igen!

Dålig uppdatering IGEN! Sorry!
Jag skyller på solen, njuter av den och bor mest ute=).
Krattat, fixat trasigheter, planterat och lite sånt....

Idag började man och jobba igen, lite trögt efter påsklovet men det gick!
Tänkte ut och plocka lite skräp idag då jag kom hem runt i kring här, då jag inte hade krafter i Söndags då sonens fotbollsklubb hade städning, Men.. gör det en annan dag....
Huvudvärk har jag så därför är orken inte riktigt med mig....
Kan bero på mitt avslut med nicotintuggen...eller?
Jag tuggar nu BARA 4 tugg om dan!!! Det trodde jag aldrig=). Men känner mig himla duktig!
Tar endast halvor då jag tar dom oxå...
Så senare är det adjöss med dessa få oxå=).

Idag då mannen kom hem for vi iväg och köpte oss en ytterdörr till baksidan av huset, den gamla är gammal så att säga, så den ska vi försöka få upp så snart som möjligt=). Nice nice!

Ska sanningen fram så känner jag mig mindre flitig med motionen, men å andra sidan så är väl krattning mm oxå en viss motion hahaha...ja inte ligger jag på latsidan iaf!

Och i helgen som kommer ska vi hjälpa våra vänner Å o N och bära möbler då dom ska flytta in i huset, oxå motion va?!
Åååh så kul att ni flyttar hit=))))))). "Längtar"  Tänk nu får vi jättenära till varann och då kan man ju krypa hem Mohahaha!
"skämt alltså"

Vad har ni gjort idag?


Kram!

Kommentarer
Postat av: soffies

solen går alltid bra att skylla på tycker jag:O)

må så gott å ha en härlig vecka

2009-04-20 @ 20:21:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Feber och mår illa.. B mådde ju så innan påsken, jag på påsken och tess nu i helgen.. tror jag har blivit smittad av henne igen.. :( Ska kolla tempen nu och sen sova så jag blir nog hemma imorrn med.



2009-04-20 @ 22:37:34
URL: http://sandrajjj.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Motionen kommer du snart i gång med! Tänk inte på det! Då blir det bara jobbigt!

2009-04-21 @ 05:40:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vardagsmotion är väl något man verkligen ska tillvara på så...kämpa på med träningen.

Igår hade jag lång arbetsdag till 19.00 och sen blev det bara lite tv innan jag stupade i säng. Idag blir det mycket bloggande pga att jag är hemma med en värkande rygg.

2009-04-21 @ 08:31:49
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0