Fortsättning trallbygge del 2

Slit och arbete fortsatte denna dag oxå!
Mannen har grävt som en tok och en himla massa jord blev det ju oxå som vi inte visste var vi skulle göra av=/.
Mannen "lovade" tillslut bort den....MEN nu har han gjort fyllnad med den så...hm nja han bör nog med.d killen han lovade bort den till att: Sorry!
Klippt en massa buskar och så idag oxå.....
Jag är mör i kroppen så in i....Känns att jag har en iaf=).
Några bilder från dagen kommer här:


Den här visar nog vad jag menar med en utbyggnad av uteplatsen, poolen blir nergrävd och trall ska byggas runt samt upp!

Och här grävs det för fullt inför poolen!

Blir nog bra då det är klart, men nu känns det mest som en byggarbetsplats och man ser ingen ände=/.
Men...det kommer bli kanon då det är klart!

Till något annat...'
Idag fick jag besök, av denna gulliga tjej: Eva
En jättetrevlig prat o fika stund tillsammans med henne och hennes syster!
Himla kul att få träffa en bloggerska man läst hos så länge och bara fått sig en snabbskymt av en gång innan=).
Tack för titten kära E och varmt välkommen tillbaka=). Kanske kaoset även hinner försvinna och vara klart tillsdess=).

Varmt och skönt fick vi även denna dag, rena sommarvärmen med ljumna kvällar=). Jo man tackar!
Tyvärr blev dotter R sjuk igår och har inte kunnat njuta detta ljuvliga väder, stackarn, ont i halsen och feber!
Så hon blir hemma imorgon.

Nu ska jag plocka undan lite och vika in tvätt mm...
Koppla av en stund vid tv:n innan ögonen stänger för dagen....

Kram!



Kommentarer
Postat av: soffiepropp

å vad det fixas hos er va spännande att få se hur det blir,

en poool det lät ju inte fel,

hoppas nu dottern kryar på sej,min lilla Nellie har varit hemma idag med feber å halsont får se om hon kan gå imorrn,

kram

2009-04-27 @ 21:25:10
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Ja det går över förväntan med min diet:))

2009-04-28 @ 05:40:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Afrodite

Hej gumman! Förlåt min frånvaro, men det har varit mycket nu...

Åh, vad roligt att ni är igång med ditt efterlängtade trädäck! Härligt! Många härliga stunder som väntar där...=)

Kram på dig och ha en fortsatt fin vecka!

2009-04-28 @ 23:33:28
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: My

Och vädret fortsätter några dagar till..ljuvligt!

2009-04-29 @ 20:22:57
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Ulla

Kikar in för att säga hej och jag blir matt bara jag läser om ert projekt L Kan tro att det kommer kännas bra när det är färdigt.

2009-05-01 @ 23:15:08
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0