Usch vad jag blivit dålig på det här!

Känner missnöje med mig själv då jag inte engagerar mig i bloggen längre=(.
Solen skiner varje dag iaf och det är verkligen VÅR nu!!!
Njuter den stund jag kan vistas ute...

HÄRLIGT!!!

Efter förkylningen kom en jobbig huvudvärk, varenda dag, en sån där molande skit man blir skittrött av=/, jobbigt!
Men men går förhoppningsvis över!

Trotts huvudvärk har jag lyckats städa hemmet idag, maken var oxå med så det gick i rasande fart.
Vi hann både dammsuga och torka golv=).
Med 2 katter som hårar någe grymt just nu behövdes det!

Imorgon kommer dotter S och hennes B och kanske åker vi iväg på en shoppingtur på Lördag=).

Ha en bra kväll..

Kram!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Ta det lugnt! Stressa inte. Bloggen finns kvar och vi läsare finns kvar, så ha inte dåligt samvete för den! Tänk på dig själv och gör bara det som du orkar och kan just nu! Njut av våren i alla fall! Styrkekramar till dig, min vän!

2009-04-01 @ 20:33:51
URL: http://afrodite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0