Vår???

Sitter mest och gör inget alls nu....
Skulle behöva göra både det ena o det andra..men orken försvann visst!
Någon som sett den?!? Hahaha..

Sonen sitter nu i badet, sängen hans är renbäddad och han har sluppit feber=))).
Dottern är trött men inget mer, vilar sig i soffan hon!

Jag skulle beställa ett överkast till makens och min säng....
Hm...................................
Typiskt typiskt...SLUT var det! "Ville ha just det" Hade blivit såååå himla fint=).

Iaf har vår lilla by SOL, och strålande så vackert skiner den där ute så man kan bli lurad det är VÅR!!!
Nice nice=))) Längtar så till våren=).
Däremot då solen skiner avslöjar den för mig en sak:

MINA FÖNSTER ÄR SUPERDUPERSKITIGA!!! Hujedamej....
Någon frivillig?

Kommentarer
Postat av: Annie

Är inte det typiskt att det inte finns det man vill ha.



Svar:

Hon tog det så bra fast det kom från alla håll och kanter.



Säg bara till så kanske vi synas fast det är på en helg.



Kram

2009-01-14 @ 15:35:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12439

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0