Godmorgon!

Satte mig för engångs skull här för att beställa en grej=).
Så ett kort inlägg...

Sol idag, knappt jag ville tro det då regnet vräkt ner i dagarna!
Idag ska jag åka Eckeröbåten med jobbet=), avslutning för en av lärarna som nu går i pension=/, "tråkigt"
Denna lärare har haft alla mina barn och hon är bara så gudomlig, kommer absolut att sakna henne!
Själv vet hon inget, hon tror hon ska iväg med 3 kollegor...hihi och så kommer vi andra med=).
Ska bli riktigt kul=).

Jag jobbar nästa vecka med, SEN går jag på semester, Aah=).
Inget speciellt inplanerat, men en och annan dagsutflykt samt hälsa på en god vän som jag saknar enormt=).
Ett bröllop ska vi oxå på, mannens bror som gifter sig=).
Sen får vi se. Ska njuta av att vara ledig iaf=).
Loppis ska jag ha 2 vändor denna sommar, ihop med en granne, sen det som blir över åker faktiskt detta år till tippen!
Skönt att bli av med en massa bråte.

Hoppas ni alla får en underbar sommar och att solen skiner på er=).

Kram sötisar!




Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hej goding! Det var längesen! Hoppas att du har en helt underbar semester! Vi har ju fått sommar, sol och värme...äntligen! Me like! =)

Kram och ha en fin helg!

2009-07-02 @ 23:13:02
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: soffie

hoppas du nu har en underbar semester,

kram

2009-07-05 @ 21:56:16
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0