Ni är då för rara=)

Skriver inte ett dugg och ändå skriver ni så söta kommentarer.
Jag kan inte skriva i min blogg just nu...privata saker=/.
MEN då jag börjar skriva igen kommer denna blogg evt försvinna!
Öppnar en ny blogg som ni gamla flitiga läsare kan fortsätta läsa om ni mailar mig och jag godkänner just dig=/, tyvärr men så får det bli! Några jag redan vill fortsätter är tex: Afrodite, My, Sandra, Soffie, Ann, Linda, Magnus, Eva, Maria, Lina, Annie mfl...
Är du just nu inte med här kanske jag bara glömt dig just nu i denna "glömska" stund=/.
Varför? Finns stjäl till det kan jag säga, men hör av mig snart igen.

Foto på trallen ska jag ordna då vissa saker är undanstökade.

Efter REGN kommer SOL...inte att glömma=).


Ps. Om du nu råkar kika in Magnus=), jag skrev fel där till dig hahaha så det kan bli, den 12:e var etsat i min hjärna pga av en annan sak hahaha 18:e ska det ju vara såklart=)

Och till dig Annie! Förlåt att jag glömde avboka mig i Lördags, något hände som var akut=(, Sorry! "Gick inte att kommentera hos dig i den nya bloggen=(. Kram! Förklarar en annan dag och inte här.


Ha en bra skön regnig och solig sommar, får se när och om jag skriver=).

Puss!

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Hej gumman! Usch, det låter onekligen lite jobbigt och rörigt hos dig just nu! Hoppas att allt löser sig till det bästa! Tack för att jag får äran att följa dig även i fortsättningen! =)

Kram på dig och ta hand om dig!

2009-06-14 @ 23:54:49
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon hjärtat! Tack för förtroendet att få fortsätta läsa din blogg! Hoppas det inte är något allt för allvarligt?

Här är det bra men har varit lite stressigt med studentskiva och födelsedagar!

2009-06-15 @ 06:33:44
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: My

Hoppas jag får följa med och läsa! Kram och ha det så bra!

2009-06-15 @ 17:30:29
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: soffie

kramelikram

2009-06-15 @ 19:37:45
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0