Blev lite av varje idag!

Så var hälften av fönstren putsade, gardiner fixade och blommor duschade! Phu!
Sen var vi ute en stund, kapade gamla hållare från spaljeer och upptäckte att vår blombåge gått av=(, synd då!
Ska försöka laga den, annars får vi köpa ny, vår ena ros klättrar på den och det var så det var tänkt ju!
Sen kom ena grannen och frågade om träden vi ville ha bort....detta ska göras med deras hjälp imorrn.
Mer kvällssol blir det alltså denna sommar=))). Han hade redan pratat med den andra grannen om det, så klartecken från dom= kör!
Sen kom nästa "grannens son" bara ändå, pratsugen=). Trevligt trevligt!
Gick en väldigt kort promenad med, men en yttepytt, ville njuta på tomten=).

Senare åkte vi iväg och handlade lite till kvällen, inför Uggla!!!
Även var vi till kalkonförsäljaren här på byn, köpte lite kalkon till imorrn, mums!
En get klappade vi där med, mysig en=). Fick oss en pratstund oxå! "ja inte med geten då"

Ikväll blir det smörgås tårta som mat=), maken har stått och fixat den just, barnen kommer oxå och gör oss sällskap=).
Det är jag som önskat smörgåstårta, ville inte göra då jag fyllde mitt i veckan, men nu så....

Dottern kikade även in för att hämta sina saxar, klippning på G....

Tyvärr kan jag inte kommentera hos er alla...vet i sjutton varför det inte lyckas, eller oxå får en del av er 150 kommentarer som jag tryckte på dessa knappar hahaha...
Gör ett nytt försök imorrn....

Ha en underbar Lördagskväll och glöm för allt i världen inte Uggla kl.21.00 ja iaf gör inte jag det=))).


Kram!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack!



Hur var Uggla nu?

Jag missade ju..var på musikal...



kALKON..MUMS!...

Undra hur många mil det är upp till dig?..L

2009-03-22 @ 07:37:01
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: My

Missade Uggla tyvärr... Går i repris kanske?

2009-03-22 @ 17:40:01
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0