Måndag!

Lugnet har spridit sig i hemmet=).
Maken tog med sig barnen till badhuset nyss...fast dom inte tänkte åka egentligen, sonen S är liiite förkyld än.
Men jag får nu en stunds tystnad=))). Tackar jag inte nej till.
Ska dammsuga och plocka bara lite, sen ska fötterna få sig en förfining ihop med Lost=). Fotbad alltså!
Måste kolla på Lost idag då jag tänkt göra det hela helgen, men det gick inte att klämma in men nu så=))).
Helgen flöt på bra annars, vi hade ju vår vän Ö här och det blev lite vin=) "lite"
Ingen bakis Mie iaf=). "tack o lov"
Igår åkte vi till Ikea, lite i onödan då dom höll på och flyttade till nybygget, så det var urplockat och vi hittade inte vad vi ville ha, så billigt vid kassan hahahaha 60:- har jag aldrig lyckats med förr!
Blev ett besök på skopunkten och sportaffären oxå, bara för att....
Där shoppade jag Pumadojjer till mig för födelsedagspengar, så nöjd över dom trotts det hemska priset=0.
Jahaja tar en liten bloggrunda iaf oxå.....


Kram!


Kommentarer
Postat av: Afrodite

Åhh, vad det låter härligt med lugn i huset, fotbad och Lost. Liiite avis, men väl förunnat dig! =)

Kramiz

2009-03-30 @ 19:28:23
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: My

Skönt med lite egentid lugn och ro! Och är det bra skor, får de ju kosta lite :)

2009-03-31 @ 07:24:34
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0