Long time

Skrev just ett inlägg som...puts väck försvann!!! "Någon som såg det komma flygandes?"

Har datortrubbel och kommer inte ut som jag ska, måste ta itu med det fort som f.....
Här byggs trall i rasande fart, påminner mannen att andas oxå, då han är sååå ivrig att få den klar=).
"Bilder kommer"
Poolen kom på plats igår, men mycket kvar...Oja!
Förkyld så in i bomben, snorig, ont i halsen och hostar som bara den...mindre kul=/, och problem o sova=(.
Så därför har jag fått vara hemma i dagarna 3 och blir så även imorgon=(.
Men efter regn kommer sol..SÅ efter snor kommer väl friskhet va!
Hoppas nu detta inte oxå flyger sin kos, då ger jag upp!
Tack ni som finns kvar o kikar in trots min frånvaro, datorns fel helt o hållet!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0